Yhdistys ja toiminta

Freestyle Finland ry. perustettiin vuonna 2017. Yhdistyksen tarkoitus on kehittää freestyle- ja street-jalkapalloa maanlaajuisesti. Yhdistyksen toimintaan kuuluu myös tarjota vanhoille sekä uusille jäsenille harrastusmahdollisuuksia sekä yhteisöllisyyttä. Freestyle Finland ry. järjestää vuosittain freestyle-jalkapallon SM-kisat sekä muita tapahtumia.

Freestyle Finland aloittaa ohjatun toiminnan vetämisen keväällä 2023 Tampereella ja pääkaupunkiseudulla.
Toimintaan kuuluu freestyle-temppujen harjoittelua, street-jalkpalloa ja muuta hauskaa palloilua!

Jos haluat liittyä Freestyle Finland ry:n toimintaan mukaan, klikkaa täytä ystävällisesti alla oleva lomake ja liity mukaan huipputaitureiden joukkoon!
Voit myös tukea Freestyle Finlandin toimintaa liittymällä kannatusjäseneksi. Täyttämällä saman lomakkeen, voit olla osana freestyle-futiksen menestystarinaa Suomessa!

Kuva: Eeli Järvinen